Skip to content
  • ETUSIVU
  • TAPAHTUMAT
  • VERKOSTOT & YHTEISTYÖ
    • Elintarvikealan koulutus lapissa
    • Hankeluettelo
    • Hankerahoitus
    • Hankkeiden materiaalipankki
    • Maaseutuklusteri & kansainvälinen yhteistyö
  • OHJEITA ELINTARVIKEYRITTÄJÄLLE
    • Elintarvikelainsäädäntö
    • Kumppanuusmaatalous
    • Oppilaitosten palvelut yrityksille
    • Polku elintarvikealan yrittäjyyteen
    • Tuotteiden myynti- ja jakelualustat
    • Vienti-info
    • Yritysneuvonta
  • YHTEYS & LINKIT
Loading

« Kaikki

  • Tämä tapahtuma on päättynyt

Lapinlehmän maidon jatkojalostuksen työpaja II

24.3.2022 @ 08:00 – 17:00

Työpaja on siirretty helmikuulta maaliskuulle vaikeutuneen koronatilanteen ja erilaisten rajoitusten vuoksi. Uusi ajankohta on 24.-25. maaliskuuta 2022, paikka on edelleen AO Lappian Tornion kampus (Urheilukatu 6).

Maaliskuussa järjestettävässä työpajassa perehdytään tarkemmin lapinlehmän maidosta saatavaan heraan ja sen mahdollisuuksiin eri tuotteiden raaka-aineena. Myös herajuustojen valmistukseen paneudutaan. Kahden päivän pajassa ei valitettavasti ehditä valmistaa kypsytettäviä juustoja, mutta niiden valmistuksen teoriaa käydään läpi.

Kouluttajana on edellisestä pajasta tuttu, ja sieltä saaduissa palautteissa huippuarvosanat saanut ETM Johanna Aho.

Aiemmin ilmoittautuneista suurin osa on jo ilmoittanut tulevansa maaliskuussakin mukaan. Vapaita paikkoja pajaan on kuitenkin vielä jäljellä. Pajan tarkempi ohjelma ja muut ohjeet lähetetään ilmoittautuneille tammikuussa. Jos paja täyttyy ja ilmoittautumislomake ehtii sulkeutua, voit ilmoittautua jonoon sähköpostilla: anne.tuomivaara@ulapland.fi.

Ilmoittautumaan pääset TÄSTÄ

Noudatamme pajassa tuolloin voimassa olevia viranomaisten korona-ohjeita.

Lämpimästi tervetuloa työpajaan!

Lapinlehmään perustuvan erikoistumisen mahdollisuudet osana pohjoisia elinkeinoja -hanke

Katso Järjestäjän verkkosivu

Ammattiopisto Lappia

Urheilukatu 6
Tornio, 95400
+ Google Map
  • Google Calendar
  • iCalendar
  • Outlook 365
  • Outlook Live

Event Navigation

  • « Luonnontuotteet liikkeelle – kysyntä ja tarjonta kohtaamaan
  • Maaseuturahaston viestintätyöpajat – selkeä kieli hankeviestinnässä »